Mi a titok?!

A Rhyme Time és a rá épülő Jump&Fun angol nyelvátadási módszer korántsem csak az angol nyelv tanulásáról szól. Ennél sokkal többet tesz lehetővé a résztvevők számára. Lehetővé teszi ugyanis a neurotipikus és SNI gyermekek egyidejű, többirányú, élményalapú fejlesztését. 

A ritmusérzék, a mozgáskoordináció, az állóképesség és a testbeszéd folyamatosan fejlődik! A pulzus felpörgetésével nem csak a gyermekek teste pezsdül fel, de a közérzetük is folyamatosan javul. A foglalkozásokon elhangzó, szakértelemmel kiválogatott, váltakozó intenzitású dalokat nem csak énekeljük, és ritmusukat tapsoljuk, de a hozzájuk tartozó, a dal értelméhez illeszkedő testmozdulatokat, gesztusokat, mimikát is folyamatosan gyakoroljuk. A konzekvens testbeszédhasználat és annak tanítása – és mindemellett ezek összekapcsolása az angol nyelvvel – kulcsfontosságú a gyermekek számára, hogy akár kevés angol szóval is magabiztosan kifejezhessék magukat angol nyelvű környezetben. 

A foglalkozásokon 50+ állapotot, vagy érzelmet kifejező jelet sajátíthat el a gyermek, sőt, az egész család, és ezeket otthon is napi szinten használva, majd később ezeket “idegen környezetben” is alkalmazva, bízhatunk a kommunikációs áttörésekben!

A program a témáit rímelő állatmesékre építi. A mesék főszereplői egytől-egyig kicsit „tökéletlen” karakterek, melyek bőrébe könnyedén bújnak a gyerekek. Pl. a Csiga túl lassú, a Méhecske ügyetlen, a Hangya hiperaktív. Mégis, szerető környezetben és egy kis segítséggel sikeresek és boldogok lesznek a róluk szóló mese végére. Ezekre a pozitív üzenetekre a gyermekeknek is szüksége van.

A program alapját egy 10 intenzív Jump&Fun angol „tanfolyam” képezi. Az órák egymásra épülnek. A tanfolyamon meséket dolgozzuk fel, más-más szempontok alapján. Az énekes-mozgásos kiscsoportos foglalkozások köré építjük a napunk többi részét is, amiben vezetett és kötetlen játék, kézműveskedés, készségfejlesztés is található. Számunkra is hihetetlen kibontakozások történnek meg, ha – a szülők bizalmának köszönhetően – ismerjük a gyermekek erősségeit és gyengeségeit, és ezekre figyelve, pozitív megerősítésekkel foglalkozunk velük.

A napközistáborokat 1-1 ünnepélyes záróalkalommal fejezzük be.